HP / O nás

O projektu

Společnost Scio většina lidí zná díky našim testům nebo přijímacím zkouškám. To ale rozhodně není vše, co děláme. Zabýváme se taky rozvojem dovedností u dětí. Pořádáme pro ně speciální pobytové nebo příměstské tábory, vytváříme rozvojové hry a hračky nebo spravujeme portál pro hodnocení PC a videoher.

Níže si můžete pročíst krátké medailonky všech, kteří nám pomáhají při přípravě Druhé nohy. Kdo jsou? Co dělají? A co si myslí o Druhé noze? Poznejte je blíže.

Autoři projektu

Helena Vlčková

Helena Vlčková

Pracuji jako dětská psycholožka. Práce s dětmi mě maximálně naplňuje, protože jsou zcela nepředvídatelné a nutí mě neustále vymýšlet a tvořit. To platí i o mých dvou synech. Sama mám velmi ráda cestování a kulturu, v zimě lyžování. Fascinuje mě historie, legendy a tajemné příběhy.


Gabriela Luková Sittová

Gabriela Luková Sittová

Jsem psycholožka a terapeutka nejen pro děti. Se svým mužem ráda trávím čas venku, na zahradě, v lese… ale také ráda relaxuju s knížkou v ruce. Ráda se obklopuji pěknými věcmi, které mají nějakou historii- baví mne funkcionalistický nábytek a černobílé fotky.


Jitka Štádlerová

Jitka Štádlerová

Vystudovala PdF MU v Brně. Více než 12 let se věnuje osobnímu rozvoji v seminářích jako lektorka, i s jednotlivci jako kouč. Zároveň je máma dvou dcer a nejen pro ně ráda vymýšlí to, co by je nejen bavilo, ale také rozvíjelo. Profil na LinkedIn


Adéla Zelenda Kupcová

Adéla Zelenda Kupcová

Vystudovala jsem speciální pedagogiku na PedF UK a filosofii na FF UK. Pracuji jako speciální pedagog, avšak vzděláváním se zabývám spíše teoreticky. I proto mě tvorba úloh pro Druhou nohu baví svojí kreativitou, pestrostí a zaměřením na měkké dovednosti, které jsou ve školách bohužel stále spíše opomíjené. Baví mě sport, hlavně běhání, a cokoli tvůrčího - od šití až po malování. A také jsem velký fanoušek sci-fi, což je možná vidět i v některých mých úlohách.


Sylvia Jančiová

Sylvia Jančiová

Pracuji ve společnosti Scio. Volný čas trávím nejraději se svou rodinou v přírodě, na kole, na lyžích, v létě u grilování. Mám ráda pozitivní a upřímné lidi, diplomacii se pořád učím.



Jana Táborská

Jana Táborská

Vystudovala jsem sociologii na Masarykově univerzitě v Brně. Se společností Scio spolupracuji dva roky a jsem nesmírně ráda, že zrovna na projektu Druhá noha. Věřím totiž tomu, že učit se něco nového je vždycky dobré. Práce na Druhé noze rozšířila obzory mně a její výsledek snad stejně dobře poslouží Vám.



Michal Kunc

Michal Kunc

Věřím, že každý smí dělat v životě, co ho baví. Myslím, že právě měkké dovednosti jsou tím, co nám to umožní. Naučit se fungovat s ostatními, ale i sám se sebou, vydržet umět si poradit nám pomůže dosáhnout více, než si sami umíme představit.



Lukáš Hendé Djakoualno

Lukáš Hendé Djakoualno

Studuji sociologii a sociální antropologii na Karlově univerzitě. Ve volném čase se zajímám se o principy fungování společnosti, od těch nejmenších skupin až po celá státní společenství. Čím dál tím více času ale poslední dobou věnuji skládání hudby a hudební produkci. Obojí jsou to oblasti, kde se mám ještě hodně co učit!



Kristýna Hradilová

Kristýna Hradilová

Pracuji jako právník v neziskové organizaci poskytující sociální služby, kde jsem spojila oba vystudované obory (Právo a Sociální práce). Práce mě baví, stejně jako mě vždycky bavila škola. Projekt Druhá noha mě taky baví, protože i přesto, jak jsem ji měla ráda, je škola se všemi svými informacemi pořád jen jednou nohou - možná tou levou. A když už mě náhodou tohle přestane bavit, ráda si přečtu pěknou knížku, zajdu na koncert, sednu s přáteli nebo se projdu po přírodě (samozřejmě obounožmo).



Pavlína Fišerová

Pavlína Fišerová

Jsem holka, která ačkoliv vystudovala politický marketing a pracuje v marketingu, nejvíc ji v životě nabíjí práce s dětmi a rozvíjení dovedností. Volné chvíle proto ráda trávím řešením hlavolamů, s dětmi na táboře, v kruhu dětí z rodiny nebo někde uprostřed přírody. Ráda vidím, že má moje práce nějaký smysl a může někomu přinášet i zábavu. Proto mě těší, že mohu spolupracovat právě se společnosti Scio, která se snaží dětem a rodičům ukázat nové možnosti.



Lucie Nekolná

Lucie Nekolná

Vystudovala jsem učitelství češtiny a ZSV pro střední školy na Masarykově univerzitě. Práce paní učitelky je také jedna z těch, které mě už odmala lákaly. Kromě toho jsem nadšená čtenářka, kameramanka a dlouholetá skautka, takže práci s dětmi a mládeží se už nějaký ten pátek věnuji. Na Druhé noze se mi líbí různorodost jejích autorů a s tím související pestrost úloh. Doufám, že si tam každý najde něco, co ho bude bavit.



Sylva Petrová

Sylva Petrová

Vystudovala jsem Pedagogickou fakultu na Masarykově univerzitě. Už jako dítě jsem ráda jezdila na tábory a později jsem jako vedoucí pokračovala v práci s dětmi. Vždy mě bavilo vymýšlet pro ostatní soutěže, vytvářet netradiční úkoly a originální výrobky. Na projektu Druhá noha mě zaujala možnost nového přístupu a kreativity v učení dětí. Kdo si hraje, nezlobí.



Kateřina Drtinová

Kateřina Drtinová

Studuji v Praze multimédia a lákají mne tvořivé projekty všeho druhu. Ráda cestuji, fotografuji, čtu, lyžuji a tančím. Doufám, že Druhá noha bude děti bavit a usnadní jim poznávání světa, třeba aniž by si to samy uvědomovaly.



Marta Prosecká

Marta Prosecká

Po studiu na fakultě Mezinárodních vztahů na VŠE a absolvování ročního studia v rámci programu CEMS na Univerzitě v Kolíně nad Rýnem pracovala pro rakouskou finanční instituci, která vstupovala na český trh. Má dvě holčičky. Scio a Druhá noha ji nalákaly na myšlenku otevřít dětem hravý prostor na internetu, který nese rozvojový potenciál. Celé dětství navštěvovala dramatický kroužek, kde se děti hrou naučily spoustu užitečných dovedností. Věří, že se něco podobného podaří i "Druhé noze" a že děti budou úlohy bavit alespoň tak, jak baví autory jejich vymýšlení...



Jiří Starý

Jiří Starý

Jsem student učitelství češtiny a společenských věd na brněnské filozofické fakultě. Mezi mé zájmy patří kultura, média a dobrá společnost. Práci na projektu Druhá noha považuji především za mimořádně kreativní. Doufám, že náš web v dětech probudí touhu pracovat na sobě a rozvíjet se, která jim vydrží po celý život.



Martina Broncová

Martina Broncová

Pro můj život jsou důležití lidé kolem mě, rodina, přátelé. Snažím se dělat práci, která mě baví a je smysluplná. Nesnáším faleš a přetvářku. Projektu Druhá noha velmi fandím, je to bezva nápad. Děti se baví, učí, sdílejí své nápady, tvoří, přemýšlí a zároveň poznají, jak jsou na tom s dovednostmi pro život často nejdůležitějšími.



Štěpán Sedláček

Štěpán Sedláček

Jsem tvůrčí neposeda, kterého zajímá celičký svět se všemi zákoutími. V současné době studuji sociokultuturní antropologii na Karlově univerzitě v Praze a působím jako elév v Českém rozhlasu. Hodně zjednodušeně a obecně by se dalo říct, že se v rámci studia zabývám rozmanitostí lidského života ve společnosti. Ve volném čase nejraději píšu, maluju či běhám. Myslím si, že internet přináší do vzdělávání zcela nový rozměr. Díky internetu má každý přístup k neuvěřitelnému množství informací. Jen je potřeba jej využívat obezřetně. Věřím, že Druhá noha dětem umožňuje rozvíjet se hravou formou a zároveň odkrývá další možnosti kultivace a učení, které člověka budou provázet po celý život. Myslím, že je to skvělý inovativní prvek k tradičnímu formálnímu vzdělávání a krok správným směrem.


Jana Tomšová

Jana Tomšová

Jája pochází z malé vesničky jménem Vápno, vystudovala Českou zemědělskou univerzitu v Praze v oboru Rozvoj venkovského prostoru, a přestože tam získala titul Ing., živí se nyní jako instruktorka a zdravotnice dětí a mládeže na školách v přírodě, adaptačních kurzech a lyžařských výcvicích. Také dělá asistentku tělesně postiženým florbalistům na elektrických vozících a hlavní mimoodbornou vedoucí na biologickém soustředění pro středoškoláky Arachne. Ve volném čase ráda čte, sportuje (hlavně nohejbal, kolečkové brusle, kolo, snowboard aj.) a počítačuje. Druhá noha je pro ni příležitost používat mozek, přestože už nestuduje, a uplatnit svoje poznatky o dětech nabyté na školách v přírodě většímu množství mladé generace formou různých her a úloh.